.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک مرکز مازندران در آستانه انفجار

رئیس پلیس مازندران از ترافیک شکننده مرکز استان انتقاد شدید کرد و گفت: این وضعیت در مرکز شهر ساری در آستانه انفجار قرار دارد.

به گزارش مهر، سرتیپ پاسدار علیرضا مسکنی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای ترافیک مازندران در استانداری افزود: وضعیت ترافیک شهر ساری هر روز بیشتر می شود بنابراین باید نسبت به ارتقاء فرهنگ ترافیکی در بین شهروندان تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی اظهار داشت: ساری به عنوان مرکز مازندران دارای وضعیت ترافیک بسیار شکننده و خیابانهای شلوغ بوده که تاب و تحمل مردم را در برخی ساعات پیک شبانه روز گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران با انتقاد از روند ساخت و سازهای بی رویه و غیراصولی توسط بانکهای استان در مرکز شهر، تصریح کرد: متاسفانه این بانکها با صرف هزینه های هنگفت از داشتن حداقل پارکینگ برای خودروی پرسنل و مشتریان محروم بوده و این امر سبب می شود تا حواشی بانکهای مرکز شهر مملو از ترافیک سنگین شود.

مسکنی با بیان اینکه شهرداریهای استان باید نظارت بیشتری بر نحوه ساخت و سازهای شهری داشته باشند، یادآور شد: متاسفانه نحوه ساماندهی پارکبان ها و مکانهای انتخاب خیابانهای شهر برای پارک وسایل نقلیه صحیح نبوده است.

وی در ادامه از ساماندهی نامناسب وانت بارها و سواریهای شخصی در ساری را انتقاد کرد و افزود: نحوه تقسیم و پراکندکی تاکسی های درون شهری در ایستگاههای مختلف نابسامان است.

رئیس پلیس مازندران با اظهار نارضایتی از کندی اجرا در اتمام کمربندی شمالی ساری، اظهار داشت: به واسطه تردد بیش از اندازه خودروهای ورودی به مرکز استان، ضروری است تا مسئولان راه و ترابری در استان و کشور تسریع در اجرای این پروژه را به صورت ملی ببینند.

مسکنی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ماهانه سه هزار خودرو سواری و موتورسیکلت در مازندران شماره گذاری می شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 10 هزار دستگاه خودرو سواری و موتورسیکلت در مازندران شماره گذاری شده است.

مازندران سه میلیونی دارای 53 شهر است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سینایی 1 تير 1390
مگر فقط ساری دارای ترافیک سنگینی است؟ خواهشا در همان ساعاتی که در ساری یا به قول شما مرکز استان ! ترافیک شدیدی میباشد یک سری به بـابــل بزنید تا متوجه ترافیک بسیار شدید در این شهرستان بـزرگ و پرجمعیت استان باشید . ترافیکی که بسیاری از مردمان بـابــل رو به واکنش و اعتراضات شدیدی نسبت به مسئولین کم کار در پی دارد ولی کسی پیدا نمیشود که به داد مردمان مظلوم بـابــل رسیدگی کند
درج کن
نا شناس 1 تير 1390
ساری شده سکوی پرتاب مدیران به مقام بالاتر دریغ از کار برای این شهر فکر کنم نیاز به استخاره داره کار کردن برای این شهر !
محمد پور 1 تير 1390
ما که داریم تو ترافیک های وحشتناک و نابود کننده بـابــل در حال تلف شدن و نابودی هستیم و کسی هم نیست به حرف ما گوش کند و هرچی هم که میاید این اوضاع وخیمتر خواهد شد..مسئولین به داد بـابــل و حومه برسید که فردا دیر است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.